Pitti Uomo – Bonus MG 2019

Bonus MG na targach Pitti Uomo 2018
6 czerwca 2019

Pitti Uomo – Bonus MG 2019

O Pitti Uomo, które dwa razy w roku odbywa się we włoskiej Florencji mówi się, że to największe na świecie targi mody męskiej. To prawda, ale trzeba też mieć na uwadze, że to nie tylko targi, ale też istny festiwal dobrze ubranych mężczyzn, którzy przyjeżdżają tu z całego świata, żeby pokazać swoje piękne i przemyślane stylizacje, a także żeby spotkać się z innymi – sobie podobnymi – pasjonatami męskiej elegancji. Te spotkania i wylewne powitania są rytuałem charakterystycznym dla terenów otaczających hale targowe.

Pitti Uomo przyciąga ogromne rzesze fotografów specjalizujących się w fotografowaniu mody, pracujących dla znanych magazynów, takich jak: Elle, Vogue, Cosmopolitan, Glamour i wielu innych. Przyciąga też tłumy redaktorów modowych i lifestylowych portali, influencerów, blogerów i fotografów-amatorów. Atmosfera na Pitti Uomo nacechowana jest wzajemną życzliwością i naładowana pozytywną energią. Wszyscy się do siebie uśmiechają, nawzajem podziwiają swoje ubiory i prawią sobie komplementy. Zupełnie fantastyczna jest łatwość z jaką nawiązuje się tu kontakty i zawiera znajomości, bowiem wszystkich jednoczy idea sartorializmu, czyli dążenia do perfekcji w ubiorze, kultury osobistej i dobrych manier. Czy można nie kochać takiej atmosfery?

Nasza firma też jest obecna na tym wielkim festynie mody męskiej. Nasze garnitury z marką Bonus MG wypadają bardzo dobrze na tle doskonałych ubiorów, które wyszły spod igły znanych krawców lub renomowanych producentów. Przyciągamy uwagę, czego dowodem są nasze zdjęcia, które publikowane są później na różnych portalach modowych i kontach instagramowych ludzi z całego świata. Najbardziej dumni jesteśmy z umieszczenia naszych reprezentantów wśród najlepiej ubranych uczestników Pitti Uomo (zdjęcie nr 40) przez amerykańskie wydanie internetowe prestiżowego magazynu Elle. Także najsłynniejsza ikona Pitti Uomo, czyli Lino Ieluzzi umieścił, na swoim Instagramie, wspólne zdjęcie z naszymi reprezentantami.

Nasze zdjęcia dotarły nawet do Ameryki Południowej; Andy Clover – popularny w Meksyku muzyk rockowy, którego konto śledzi ponad 200 tysięcy followersów – zamieścił na swoim Instagramie nasz film, repostując go z konta Bonus MG. Film ten obejrzało dotąd 11 tys. fanów Andy’ego. Znaleźliśmy się także na Instagramie Marco Mandera – młodego blogera modowego z Argentyny.

Trafiliśmy też do Korei, gdzie na swoim Instagramie umieściła nas Lucy, która jest jedną z fotografek-amatorek odwiedzających Pitti Uomo.

Nie sposób wymienić wszystkich stron, na których się pojawiliśmy. Pod tym tekstem można znaleźć wybór zdjęć z kont instagramowych różnych osób z całego świata, na których jesteśmy.

Warto poświęcić też trochę uwagi samym targom, które są największymi na świecie targami mody męskiej. Jak każde targi modowe lub odzieżowe, gromadzą producentów odzieży oraz dodatków (krawatów, poszetek, okularów, butów, toreb, nakryć głowy itp.), którzy wystawiają swoje produkty na stoiskach odwiedzanych przez handlowców. Handlowcy, czyli przedstawiciele zarówno dużych sieci handlowych, jak i pojedynczych sklepów, zamawiają dostawy tych produktów w kolejnych sezonach. To co jest niezwykłe w Pitti Uomo to ogromna liczba wystawców (zwykle około 1300) i dziesiątki tysięcy handlowców. Targi są otwarte przez 4 kolejne dni, łącznie przez 34 godziny. Gdyby ktoś postawił przed sobą zadanie odwiedzenia wszystkich stoisk na targach, to na jedne stoisko byłby w stanie poświęcić około 1 minuty. Czyli mówiąc wprost; zobaczenie wszystkich stoisk – nie jest możliwe. Jednak warto odwiedzić przynajmniej niektóre, gdyż oglądanie wystawionych tam produktów to wielka lekcja tego, co w modzie męskiej będzie najbardziej trendy w najbliższych sezonach. Lekcja bardzo praktyczna. Bo to nie są pokazy wielkich domów mody, prezentujące kreacje, których nikt nigdy na siebie nie włoży. To są konkretne składniki ubiorów, które trafią na sklepowe półki i wieszaki na całym świecie. I będą kupowane i noszone przez najbardziej stylowych mężczyzn w Europie, Ameryce, Afryce, Australii i Azji. Właśnie tym co bardzo rzuca się w oczy na Pitti Uomo, jest liczna obecność handlowców o azjatyckich rysach; głównie z Japonii i Korei, ale nie tylko.

Do polskich akcentów na Pitti Uomo zaliczyć trzeba stoisko producenta luksusowych koszul – Emanuel Berg (wystawia się tu regularnie od wielu już lat) oraz obecność przedstawicieli różnych marek, którzy przybywają tu celem dokonania zakupów lub podpatrzenia trendów (np. Royal Collection, Van Thorn, M.Ceran, Zack Roman, Lancerto). Obecni są też polscy fotografowie robiący zdjęcia dla znanych magazynów i portali. Np. takie zdjęcie pana Jana Adamskiego, autorstwa Martyny Mierzejewskiej znalazło się na stronie Esquire Singapore.

Jeśli już mowa o panu Janie Adamskim to warto dodać, że towarzyszył on zespołowi Bonus MG obecnemu na Pitti Uomo i miał na sobie garnitury uszyte w naszej firmie. Tak więc Esquire Singapore, pokazując pana Jana, który jest jedną z ikon Pitti Uomo, przy okazji pokazało garnitur Bonus MG, z czego jesteśmy bardzo dumni.

Poniżej wybór zdjęć z kont instagramowych różnych użytkowników z całego świata, na których jesteśmy.